Symaysf Kızlar nasipse inşallah Şubat'ta doğum yapcam ama orda doğum yapanlar biraz oda süslemesi nasıl yada gerekli gördükleri şeyleri yazabilir mi 😊😊
pukiablaoluyor Cok yakin iki arkadasim orada dogum yapti ama ikisinde de odayi biz kendimiz susledik hastane lohusa serbeti verdi 😊 Kendi dogumumda da oda suslemesini hastaneye birakmayacagim 😊
Symaysf pukiablaoluyor sanrm çok fazla bişey yapmyorlarms zaten çoğu şeyi ben de kendim hazırladım şimdiden 😊