Merhaba kızlar ben bugün kontrole gittim 35+2 deyim Almanyandayım kontroller Türkiyedeki gibi sık değil bide tatile falan gitti ondan 6 haftadır kontrol olmamıştım bugün dr bebeğin karın çevresinin 33. Haftada kaldığını geriden geldiğini söyledi sebebi de şekerim 25. Haftadan beri şeker ölçümü vs yapıyorum bi düşük bir yüksek çıkınca ünsilinde verilmedi ama şeker olan gebelerde olur dedi
Şuan için bebek 2.300 gr başından geçen varmıı böyle bir olay