Melike3506 Merhaba, ovulasyon testim bugğnkü pik mi yoksa biraz daha mı koyu olması lazım? Bugün iki farklı testten yaptım üsteki eski altta ki yeni aldığım test
Melike3506 zlemceylan bir de 18 inde koyulaşmıştı o gün sorduğumda pik olabilir denmişti dünkü bayağı silikleşti bugün 18 inden daha koyu sanki bir koyulaşıp bir silikleşip tekrar nasıl koyulaşıyor çok tutarsız hep aynı saatte yapıyorum ve en az iki saat hiç bir şey içmiyorum yapmadan önce düzgün çıksın diye test
zlemceylan Melike3506 şöyle yapabilirsiniz 15. Dakikada fotoğrafını çekebilirsiniz en net 10-15. Dk gösteriyor
zlemceylan Melike3506 canım bende 40-45 günde bir oluyorum genelde yumurtlamayı 20-25. Gün arası görüyorum şeninde bence yaklaştı
Nurbl Mihriimah canım pik mi bakabilirmisiniz yumurtlama günü uyg göre yorumlarsanız sevinirim 🥰❤️❤️❤️❤️
Mihriimah Nurbl canım kaçıncı gün bu yaptığın. Öncesi sonrası nasıldı koyulaşmış değerlendir ama seninkide pik değil gibi yarın olabilir
Nurbl Mihriimah yanındaki çizgiyle tamamen aynı renk değil pil sayılmıyor değil mi öyle daha koyu olması lazım sanırım
Mihriimah Nurbl evet canım benimde öyle koyu olmuştu ama bazılarının o kadar koyu olmuyormuş. Seninde öyle olabilir sen yinede değerlendir bugünü. Yarında tekrar yap belki daha koyulaşır 🤲🏻