ecrnramo Kızlar üçüncü sezeryanı oldum bugün bebeğim doğdu çok korkmuştum herşey çok güzel geçti arada 15 ay vardı. Tüplerimi de bağladım ben kurtuldum darısı başınıza
huysuz__ ecrnramo yaa gözünüz aydın 🥰 sağlıkla büyüsün miniğiniz. Benim de bu hafta 3. Olcak, moral olarak çok iyi geldiniz teşekkür ederim 🙏 spinal mi oldunuz
Alyask ecrnramo gecmıs olsun sezeryanla ılgılı herkes bisey söylüyor sizde nasıl oldu mesela sürekli zorluğunu yaşadınız mı bel agrısı dikişlerde iltıhap yürüme zorluğu vs ben normal doğum yaptım ölüm gibiydi bunu sezeryan yapsam dıyorum ama zor dıyorlar
Mommmmy Bende üçüncü sezrryanı olacağım. Diğerlerine göre nasıldı? Ben ilk ikisinde çok zorlandım şu an tek korkum sezeryan
ecrnramo huysuz__ çok teşekkür ederim ❤️ inanın genel istiyorum dedim hiç korkma dediler ayetel kursi nas felak okudum Allah’a güvendim kendimi sakinledim çok güzel geçti sonrasıda şuan iyiyim
ecrnramo blackberry118 inanın şuana kadar bi zorluk çekmedim sadece tüp bağlamayla beraber biraz uzun sürmüştür 15 dk bişey başka da korkulacak hiç bişey yokk
ecrnramo Badehandekuzey size tek söyliceğim tüp bağlama işlemi bi 15 dakk fazlası vardır onun dışında çok güzel geçti şuan da herşey yolundan
huysuz__ ecrnramo benim bi genel bi spinal tecrübem var, spinal bel ağrısı bıraktı ama dr izin verirse yine spinal isticem, çıkar çıkmaz ağrı ile baş başa kalmak istemiyorum 🥲panik spinalde panik yapmıştım sakinleştirici vermişlerdi🥲😅 şansımı denicem yine.
dorukabioluyor Geçmiş olsun sağlıkla Allah analı büyütsün inşallah. Darısı bizlere 🤲🏻 benim 2. Olucak ama bende çok korkuyorum.
ecrnramo dorukabioluyor teşekkür ederim siz hiç korkmayın üçüncü ve aralarında 15 ay var çok şükür iyiyim
ecrnramo Alyask belde bir ağrı kalıyor aslında çok yorulunca falan ama bende normal doğumu deneyimlemedim kıyas yapamıyorum ama çabuk ayaklandım üçüncü olmasına rağmen
ZeynepDuru17 ecrnramo bende üçüncü sezeryan oldum ama eşim izin vermedi bağlatma bitane daha olsun ozaman baglatalim dedi 🥴🤣
ecrnramo ZeynepDuru17 benim üst ğste olunca vall kimseyi dinlenemedim Allah bunlar ömür versin çok zor büyütmek 🥹😂
Eminebil ecrnramo Ayy hayırlı olsun abla, nasıl geçti. Çok korkuyorum ben sezaryenden önerilerin neler olur. Kızım 2600 gr küçük gövdesi çok küçük normal doğumu kaldıramıyor 🥹
ecrnramo Eminebil kaç haftalıksın canm beneğin için iyi olan neyse onu doktor uygun görür zaten prematüre bebekleri düşün korkma sezeryan da ayetel kursi felak nas bol boş oku inan ki çok etkisi var herşey gelip geçecek bebeğini düşün sadece