Fatma_006 Merhabalar bi konu hakkında fikir verirmisiniz Ben özel hastanede takipte değilim Normal devlete muayne görüyorum ve devlete doğuracağım Ben doktorumla sezaryan ve normal doğumu olacağımı konuşmadım Normal doğumu oldunuz yoksa sezaryan mı
Alisde Fatma_006 az oncede boyle bi soruyu cevapladim belki bilgi almak istiyosunuz ama iki dogumuda cok iyi gecen ve maalesef cok kotu gecende var o yuzden buraya bunu sormayın kafaniz cok karışır bu tamamen bebek siz ve doktorunuzla alakali bebek tamamiyen kendi seciyo gelis yolunu ve herkesin dogumu farkli herkesin vucudu farklı simdi buraya yazacak birsuru kotu dogum olabilir korkabilirsiniz kafaniz karisabilir gonlunuzu ferah tutun sureci akışına bırakın en iyisi olcaktir sizin icin :)
elif475475 Fatma_006 devlette gerekmedikçe sezaryen yapılmıyor ki zaten. Sizin seçme şansınız yok diye biliyorum devlete gidince. Sağlık sorunu olmadıkça normal ilerliyor onlarda.
ASE6154 Fatma_006 canım devlette doğum şekli seçemiyorsun ama bir sebeple sezaryen olursan da korkma ben 2 tane oldum doktorun iyiyse ve sende biraz gayretliysen hiçbir sorun yaşamazsın😊
Fatma_006 @elif475475 ilk doğumum ve bu konuyu doktorla çok konuşma fırsatı olmadı o yüzden çok bilgili değilim
elif475475 Fatma_006 özel olsa mesela size soruyorlar direk. Ama devlette sağlık sorunu yoksa normal ilerler. Ben özelde normal yaptım ama ablam yengem devlette normal yaptı. Onlar sancıyı bile evde çekip gitmişti. Öylesi daha iyi suni sancı bile almıyorsunuz aslında
Beyza_12 elif475475 bende özelde doğum yaptım benim doktorum sezeryani isteğe bağlı asla yapmıyordu isteğe bağlı istersen başka doktora geç dedi bana ☺️beni hep normale yonlendirdi o şekilde ilerledik ama bebek ters gelince son haftalarda sezeryana döndük mecburen
Fatma_006 @elif475475 ilk hamileliğim olduğu için gözüm kormuyo değil yani insan ister istemez bi geriliyo Doğrudur dediniz bi sağlık sorunum yok çok şükür herşey normal ilerliyor
elif475475 Fatma_006 benim de şimdi ikinci olacak ama yine insan tabi endişeler yaşıyor. Tecrübe bile olsa insanın bazen aklın nasıl doğacak bu çocuk sorusu geliyor. Siz hep güzel düşünün güzel olsun 🌸