Hatice4136 kızlar bu ay kim ovülasyon denicek bende deneyeceğim de bi grup oluştursak fikir versek sizce ? bir de ovülasyon olmuş mu bi yorum yaparmısınızzz?
dem34 Hatice4136 hayır daha pik olmamış testi yapmaya devam edin bende ovülasyon testi ile ilk denememde hamile kaldım darısı size inşallah
Gamzebz Hatice4136 pik olmamış canım daha ikiside aynı koyulukta olacak yapmaya devam et bu ay bende ovulasyon kullanıyorum dün piki bugünde çatlamayı gördüm
ebru30 3 çizgide koyu olana kadar devam etmelisin canım henüz yumurtlama yok. Bu ay bende ilk defa ovülasyon testi kullanıyorum. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 🌸
Perali Gamzebz merhaba çatlamayı nasıl anlıyorsunuz ben de ovülasyon düşünüyorum burdan baka baka piki anladım ama çatlamayı bilmiyorum
zlemceylan Perali iki çizgi aynı kötülükte ya da c çizgisi daha koyu olduğu zaman pik olmuş oluyor pikten sonraki birkaç gün içinde c çizgisi silikleştiğinde yumurta çatlamış oluyor o günü değerlendirmeniz gerekiyor 💖
Gamzebz Perali canım benim profilime bak Bi dün pik olmuştu bugün çatlama olmuş silik çıktı bakınca anlayacaksın zaten bende burda öğrendim
beyzagrdg Nurbl bende innovita kullanıyorum instagramda minnakkurabşyekere sordum olmamış dedi seninde öyle canım birazdaha yapman gerekiyor
Gamzebz Nurbl canım daha pik olmamış ama yarın yada bir güne olur gibi benimde bir gün öncesinde böyleydi ertesi gün pik oldu ama sen değerlendir yinede