Merhaba, kıyafetleri yıkarken fark ettim hiç yenidoğan zıbın almamışım. Hepsi 0 3 aylık alınmış. Yenidogan takım olarak da 2 3 tane var diğerleri yine 0 3 aylık. Yenidogan zıbın ve kıyafet almalı mıyım? Bana hep 0 3 aylık al dedikleri için almadım ama şimdi büyük gelirlerse diye tedirgin oldum. Siz ne yaptınız?