Doktor yüksek olduğunu, 2 gün sonra yine bu şekilde çıkarsa yatış yapacağını söyledi . Sebebi de sürekli su tarzında akıntımın olması ve bunun Crp ye bağlaması. Sürekli gittiğim bi doktor değil, ilk kez gittim. Benim doktorumda hep normal olduğunu söylüyordu. Benzer durumu yaşayan var mı acaba ?