gizemyyyy Kızlar selam 5+4 haftalık hamileyim az önce peçeteye silerken koyu renk akıntı geldi, sildiğimde de gelmeye devam etti. Doktoruma ulaşmaya çalışıyorum olmazsa hastaneye gideceğim ama benzer bir durum yaşayan oldu mu
Havvabektas gizemyyyy ben 5 haftalık lekelenme oldu sonra adet gibi yoğun kanama geçirdim hastanede yattım düşük teklhlikesi
Baby_B gizemyyyy Eger kanama devam ediyorsa mutlaka gidin Yerlesme kanamasi koyu olmaz,acik tonlarda olur🙏 Ama kalbini ferah tut İnsallah iyidir
Hasret18ayaz Mutlaka acile gidin 5+5 de pembe kanamayla başlayan şey düşülmüş maalesef kürtaj oldum bu sepeble
Cxwt Bende aynı haftalarda kanlı lekelenmeler yaşadım korktum ama yerleşme kanamasıymış🙏🏻 kontrole gidin mutlaka beklemeden,yerleşme olabilir diye tahmin ediyorum ama hayırlısı inşallah 🙏🏻🩷
gizemyyyy Teşekkür ederim kızlar doktoruma yazdım dönmedi henüz ama eşimi bekliyorum gelecek birazdan her şekilde yakındaki özel hastaneye acile gideceğiz umarım her şey yolundadır 🙏🏼
ikincibaharrr gizemyyyy bize de haber verin beni de etiketleyin lütfen merak ederim inşallah bir durum yoktur kalbinizi rahat tutun🫶🙏🥰
gizemyyyy ikincibaharrr acilden geldik şimdi çok şükür ultrasonda kanama alanı görmedi doktor . Sonrasında kendi doktorumla da telefonla görüştüm o da tekrarlarsa haberleşelim dedi. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏🏼