Lagertha46 Bu illetten nasıl kurtulurum oysaki çok temiz tutuyorum lavaboyu. İç çamaşırını değişirim ama kurtulamadım. Bol su içiyorum su içmekten su kuyusu açacağım az kaldı tuvalettende çıkmıyorum bu yüzden önerisi olan var mı. 16+6 ultrasana göre 17 +4 üm
Ebruyi Lagertha46 bana bir kez test yaptılar 33 geldi 3 hafta önce bir daha yapılmadı sız her gittiğinşzdd kontrol edıyorlar mı
emel16 Lagertha46 kanama ve vajinaya batma deyince aklıma direk rahim ağzı kısalığı gelir onu kontrol etti mi doktorunuz acaba?
Huzurluve Lagertha46 1 kaşık kadar dut kurusunu 5 dk kaynatıp içmek. Enfeksiyon için araştırabilirsiniz. Kullananların yorumlarını okuyabilirsiniz mucize bir şey
Lagertha46 Ve bugun kahverengi leke geldi enfeksiyona bağlı oldu dedi çünkü rahimde kanama falan saptamadı kafayı yicem artık üstünr düştükçe daha beteri oluyo
Melike_00 Lagertha46 benim 2 senedir vajinal enfeksiyonum var gebelikte 3. Çıkışı. Şimdi fitil kullanıyorum. Nioli yağı damlatiyorum çamaşıra. Ne bileyim ya geçmiyor flora bozulmuş bir kere doğumdan sonra çaresine bakacağız
Rbia3 Melike_00 şuan bende de aynı problem var 19 hafta flora bozulmuş 🙁 doktorunuz nasıl bi tedavi önerdi
Melike_00 Lagertha46 Ya illa ki olur eğer tedavisini yapmazsan. Ben 36. Haftaya girdim sarı yoğun akıntı geliyordu işte 4 gündür fitil kullanıyorum şükür geçti 2 fitil kaldı. Geçmese doğum kanalından bebeğe de geçerdi enfeksiyon
Tgbashnn Aman sorma enfeksiyon resmen çilem gebelikte sürekli oluyor benim serklajlıyım bide yarın kontrolüm var kültürde bişey çıkmıyor ama sürekli oluyor
Lagertha46 Ebruyi vajinaya vuruyor dedim ağrı idrar tahlili yapalım dedi kahverengi akıntı ondandır dedi dediği gibide çıktı
yokusbebek Lagertha46 Bence kahverengi leke kan uyuşmazligi ile ilgili. Enfeksiyondan olsa kırmızı leke gelir.
yokusbebek Lagertha46 O konu hakkında pek bilgim yok maalesef. Benim de hem idrar yolu enfeksiyonum hem vajinal enfeksiyonum var. Ara ara kanamam oluyor. Kırmızı renkte. Her kanamadan sonra gittim. Fitil verdi doktorum enfeksiyon için. Fitili kullandiktan sonra kanama olmadı.