Moonface Merhabalar, 31 haftalık bebeğimin boynuna göbek kordonu 2 kez dolanmış, çok panik olsum doktor düzelir diyor ama hiç içime sinmedi başına gelen var mı acaba
Sydaglsen Moonface benim doktorum da kordon dolanmasının çok normal olduğunu söylüyor bi sorun olarak görmüyor yani
Sezennkz Moonface benim kadonun bağlandığını fark etmemişlerdi doğumda öğrenildi 3 sarmal bağlanmıştı tek şansımız sezeryan olmamız oldu normla doğumda bebek doğmazdı maalesef beyin gelişimi için 3.ayımızda çocuk nörolojiye yönlendirdiler.
Moonface Sezennkz bana açılabilir dedi doktor, bebeklerde genelde olurmuş böyle, haftaya kontrolümüz var bakalım inşallah açılmıştır, yoksa 2 tur kordonla normal doğuma almazlar inşallah