Pembesarelle2 2princessmother Tokluk sınırın altında fakat açlık şekeri orantısız yüksek ve düşük çıkmış
2princessmother 8 ağustosta lohusa şerbeti içtim ve baklava yedim bir dilim yazıyor zaten buna rağmen yükselmedi 🤔 Bu arada bazen az miktarda beyaz ekmek pirinç vs yedim yine ölçümlerim sonucu yükselme görmedim
2princessmother Pembesarelle2 yediklerimden yükselme ve düşme olabilir mi acaba yani yediklerim etkilemiş olabilir mi 🙂
Pembesarelle2 2princessmother Gece geç saatte yenilen tatlı vs açlık şekerini etkiliyor , tabi doktorun görmesinde fayda var yinede Benim de açlık şekerim düzensizdi diyetlede düzelmedi şuan insülin kullanıyorum 28 haftalığım
2princessmother Pembesarelle2 doktor randevum yarın ama kendisine bugün attım çizelgemi gayet güzel haftada 2 gün tatlı veya istediğin herşeyi yiyebilirsin dedi 🙈🌸