11mrv11 Karabiber123 ben de 17 haftalık gebeyim doktor crl baya yüksek dedi ama sayı söylemedi normal olabilir dedi geçti banada yüksek olması ne ifade ediyor biliyor musunuz acaba boyu falan mı uzun olacak dedim ama öyle bir şey olsa söylerdi herhalde