Bigsecret3 Kızlar gebelik öncesi folik asite başlayacağım eczacı bu markanın iyi olduğunu söyledi aranızda kullanıp memnun kalan var mı? Bir de bu folik asit tok karnına mı içiliyor.
Rumeysa_01 Bigsecret3 ben gebelik öncesi 3 ,3,5 ay bundan kullandım canım çok memnundum şuan doktorum Multivitamin verdi ona geçtim 6+0 haftalık hamileyim 😇 evet tok iciliyor canım
Meriel Bigsecret3 ben de doktorumun önerisiyle gebelik öncesi ve şimdi gebelikte bu folik asiti kullanıyorum 🌸