1prens1prenses_ Allah’ım karpuz yok böyle bişey kokusu bile içime işliyor böyle bişey olmaz yaa Ya sizi ne çok etkiliyor
Cansu-2600 1prens1prenses_ Hadi canım ciddenmi çok şaşırdım 😁 hiç aklıma gelmezdi ilk haftalarinmi ? Ben yumurta ve yağ kokusundan tiksinmistim.
Nhrr 1prens1prenses_ ben etten tiksiniyorum ilk hamileliğimde de hiç yiyememistim yediğim zaman çıkarıyordum. Bu hamilelikte de aynı.
ykaya18 1prens1prenses_ yumurta 🤦🏼♀️ çok severdim aslında kahvaltıda illa haşlanmış yumurta yerdim ama yok kokusuna dahi tahammülüm yok şuan inşallah geçer.
staRmama 1prens1prenses_ yaprak sarmasıydı ☹️ en sevdiğim yemekten tiksinmiştim, doğurdum yiyorum şimdi bol bol 😂