38 deyim. Genetik olarak ailede kimsenin catlagi yok. Ben ise 90 kiloyla hamile kaldim 104 105 kg ile 3 gun eonra dogum yapcam. Öncesinde de kilolu olmama ragmen catlagim yoktu. Bende ise su son 3 gundur karnimin aldinde 2 3 minik noktacik kadar kirmizi lekeler oldu. Catlak olduğunu tahmin ediyorum. Ama zaten dogurcam 3 gun sonra. Duzenli yag kullanmadim.