DmlKyra Hvaa ayyy benimde pazartesi bende hem korkuyorum hem heyecanlıyım inşallah herşey güzel geçer
Serife3304 Hvaa yarın sabah 10 da benim de doğumum var inşallah 🙏 ikizlerim geliyor çok heyecanlıyım aynı zamanda korkularım da var 🥹 ikinci doğumum ama insan sanki ilk defa yaşayacakmış gibi oluyor
Serife3304 Hvaa dokunsalar ağlicam o kadar kötüyüm 🙁 ilk doğumum ani oldu ondan mıdır bilmiyorum bu planlı olunca stresi çok kötü
denizleo09 Sağlıkla kucaklarınıza alın insallah 😇 Burada doğumum var yazan herkesi ertesi gün çok merak ediyorum, Allah kolaylık versin Darısı bizlerin başına 🫶🏻