Nzkse 6 haftalıkken öğrenmiştim, kese gözükmüştü silik şekilde ama kalp atışı duyamamıştı, alttan baktığında kalp atışını duyduk. Sonrasında her 4 haftada bi kontrole gittim şu an 32+1 iz şükür sıkıntısız ilerliyoruz. Siz de devlete gidecekseniz 10 hafta civarı gidin, keseyi de kalp atışını da rahat duyarsınız, öncesinde aile hekimliğinden kan testi verin içiniz rahatlar😊