ebrarebrar Kizlar yaklasik 8 haftalik hamileyim bugun kalp atisini duymak icin gittik ama kalp atişi duyulmadi çok üzgunumm😢..daha oncede bir duşuk gecirdim boyle bir durum yasayip daha sonra kalp atisini duyan var mi?
Adalet66 ebrarebrar canım benimde öyle idi ilk gebeliğimde üzülme sakın takma kafana başka doktora git ben öyle yaptım orada duyuldu ama vajinadan bakılınca duyuldu
Gizem_miros ebrarebrar him kalbi durmus desem doktor solerdi bebek varsa kalp atisida olusur canim insallah duyarsin ya uzuldum gercekten
Adalet66 ebrarebrar 9 haftalıkken canım . Bence doktorunu değiştir birde ultrasondan ultrasona çok fark ediyor hemen üzülme en kısa sürede başka hastaneye git
ebrarebrar Ozkansultan gorev nedeniyle dogunun küçuk bir yerindeyiz imkanlar cok kisitli burda özel hastahane yok burda.. devlettede bir iki doktor var bu ayin sonunda memlekete gitmeyi düsunuyoruz ne yapacam bilmiyorum
Ozkansultan ebrarebrar içini rahat tut ve bolca dua et devlet hastanelerine batıda hiç bir şekilde güvenmiyorum güvenmemek icin birçok sebebim var kuzenime de bebeği aldır dediler bu yaşamaz dediler engelli olur dediler bebisimiz turp gibi doğdu çok şükür