EzgiOnurylmz Arkadaşlar bu konu hakkında çok tartışma başlattım tam anlamıyla dönüş alamadım ama lütfen yardımcı olur musunuz? 17+3üm şuan ve zaman daralıyor bana İzmit ve çevresinde önerebileceğiniz ilgili bir kadın doğum doktoru var mı? (Detaylı ultrason) İlgili diyorum çünkü soruşturduğum kadarıyla 2500-4000₺ arası ücret istiyorlar haliyle ilgi bekliyorum. Hem ilgili hem renkli ultrason fotoğrafı veren doktor varsa bildiğiniz isimlerini bekliyorum. 😇
Suey EzgiOnurylmz cihan hastanesinde sebiha hanım vardı her kuruşu helal olsun mükemmel ilgilenmisti hatta 2 hafta sonra tekrar çağırdı aynı ücret içinde iki ölçümü karşılaştırıp emin olmak için bir sürü fotoğraf parmaklarına kadar fotoğraf vermişti ama kendisi Sakarya’da başka bir hastaneye geçmiş izmit ve çevresi dediğiniz için öneriyorum gitme şansınız varsa üstüne tanımam
DmlKyra EzgiOnurylmz ben kendim Eray Çalışkan a gitmiştim memnun kalmadım diyemem ama şöyle çok kısa bakıyor 15 dk falan sürdü normalde daha uzun olması gerekiyor bide baya yoğun orası randevu ile gitmemize rağmen bekledik. Kuzenim Konak Hastanesinde bi perinatolog a gitmişti memnun kalmıştı baya isterseniz bi orayı arayıp sorun ben doğumumu orda yapacağım hastaneden memnunum genel olarak
oznur-41 EzgiOnurylmz gölcük medar hastanesinde prof. izzet şahin var ben ona gittim çok da güzel ilgilendi yarım saat kadar sürdü her detayına baktı renkli ultrason kâğıdı ve cd verdi onun içinde de resimler var ☺️ ödeme olarak da 2750 tl verdim
Nuraaaay11 EzgiOnurylmz ay kesinlikle Semih Özeren soydan iş hani İzmit çarşı da neredeyse 40 dk kadar bakıyor detaylıca anlatıyor ben ilk gebeliğimde ona gittim renkli foto veriyor CD veriyor video halini veriyor bebek hareket ederken haftaya perşmebe 2. Gebeliğim için gideceğim tekrar 4.200 civarı nakitti ama ben çok memnun kaldım değer. Dosya halinde herşeyini veriyor elinin kolunun fotoğrafları felan hepsi
EzgiOnurylmz Suey Bende ilk bebeğimde Kocaeli Medikal hastanesinde Sebiha Özdemir Özkan’a gitmiştim muhtemelen aynı kişiden bahsediyoruz. Bende o zaman çok memnun kalmıştım. Sakarya’ya gittiğini öğrendiğimde üzüldüm. Bana çok uzak, onun gibi ilgili ve İzmit’e yakın çevrede bir doktora gitmeyi düşünüyorum nasipse. Yine de teşekkür ediyorum 😇🥰
Suey EzgiOnurylmz yaa evet aynı kişiden bahsediyoruz prof sebiha Özdemir Özkan sizin gibi ilk gebeligimde gitmiştim çok memnun kaldım şimdi 2.gebeligimde Sakarya uzak geldiği için malesef gidemedim şehir hastanesinde İlker beye yaptırdım ama inanın 15 dk bile sürmedi ne gösteriyor ne bir fotoğraf veriyor sizle muhatap dahi olmuyor çok şükür bir sorun görünmedi çok düşündük tekrar özele gidip yaptırmak ama fiyatlar malum nasılsa bir sorun yok görülmedi diye yaptirmak istemedim tekrar
4oglanannesi EzgiOnurylmz semiha hanimi arıyorsunuz izmite geliyor sanirim bilginiz olsun.doktorum telefon numarasını vermişti ama attım şuan elimde yok
EzgiOnurylmz DmlKyra Konak hastanesinde Kazım bey öneriliyor o seçeneklerim arasında doktorum da Aktif hastanesinde Öner beye gitmemi tavsiye etmişti yorumlara bakıyorum kimi tersledi kimi ilgilendi deyip muallakta bırakıyorlar bizleri. Ben de bu uygulamada ki anne ve anne adaylarına güveniyorum post açmak istedim. Çok teşekkür ederim cevabınız için🥰
Tugce98kayra EzgiOnurylmz bende oner beyde yaptırdım nirnalde de aynı hastahanede hilal hanım gidiyordum o yönlendirdi evet ben yarım saat 40 dk sürer diye düşündüm ama 20 dk civarı sürdü ilk 10 15 dk kendi bakti inceledi herseyi daha sonra bize video açtırdı ve herseyi detaylı anlattı bütün organlarını vs gösterdi anlattı hani sadece kısa sürmesi garip gelmişti ama bazı yorumlarda işinin ehli olduğu için öyle olduğunu yazıyordu daha sinra zaten 1 ay sonra rahim ağzım birden kısaldı acil serklaj yapıldı oner hoca da girdi ameliyatıma allah bin kere razı olsun bana 28 de dikiş attılar ve 0.2mm Ken kendi doktorjmla beraber oner hoca şuan yarın 34 plucam başla bir hastahaneye gitseydim beni o haftada kesinlikle doğuma alırlardı en fazla 24 da atiliyormus kimse risk alıp atmak istemiyormuş sagolsun onlar yaptılar 🙏
EzgiOnurylmz Tugce98kayra Çok geçmiş olsun. Yorumunuz için de teşekkür ederim. Doktorum önerince araştırmak istedim malum hem uzak hem fiyat anlamında bir de ilgileniyor mu diye çok teşekkür ederim tekrardan
EzgiOnurylmz Suey Şehir hastanesi için sanırım geç kaldık😔 17+4teyim ve burada bir arkadaş 8 haftalıkken aldım demişti randevuyu. Şimdi yine şansımı denerim ama. Şöyle tabi sağlıklı olması önceliğimiz ama madem para vereceğiz ilgi bekliyor insan bazı doktor yorumlarını okuyorum aman Allah hakaretler vs o yüzden araştırmak en iyisi. Hepsi sağlıkla kucağımıza gelsin de inşallah gerisi boş🥹😇
Tugce98kayra EzgiOnurylmz biz haziranda 2500 e yaptırdık ama sanırım temmuzda zam gelmiş çünkü nirnal muayne ucretimiz de artmıştı şuan net ücretini bilemiyorum hastahaneye arayarak da öğrenebilirsiniz gitmek isterseniz..rica ederim ne demek yardımcı olabildiysemm
Evrimnbe EzgiOnurylmz kesinlikle eray çalışkan diyorum bi arkadaş memnun kalmadığı yazmış ama genelde en çok tercih edilen doktor ve 45 dk bakıyor 15 dk yazmış benim çevrem genellikle ona gitti
4oglanannesi EzgiOnurylmz evet geç kaldınız malesef.sehir hastanesine bende 20 haftalık olmama 1 ay varken gittim ozman bile bulamadım.heralde dedim hamilelik haberini alır almaz detayli randevu alacağız.ki doğruymuş bak 8 haftalikken almislar çok büyük eksiklik buna çözüm bulunması lazım….Bende kocaelide uygun bulamadım 1500 e duzce güneş tip merkezinde radyoloji uzmanına yaptırdım geçen hafta .radyoloji 15 20 dk bakıyor….perinotoloji 1 saate yakın bakıyormuş.. ama bence 20 dk yeterli ya okadar uzun yatilmiyor sedyede belim ağrıdı resmen 20 dk da.saglik açısından sorun çıkmasin ins.ta çok resim vs önemli değil
DmlKyra Evrimnbe ben gittim 15 dk baktı ve randevulu olmamıza rağmen nerdeyse 2 saat bekledik kötü bi doktor diyemem ama çok kısa bakıyor
YesimAykut EzgiOnurylmz öner hocaya gittim canım bugün detaylıca baktı yarım saat kadar, bebeği 2 kez renkli gösterdi ve 1 foto verdi renkli biraz büyük, ultrason da yaklaşık 20 tane verdi ve dosyaya koydu tüm kayıtlarla, şükür bebeğimde bir sorun çıkmadı