OzgeDgnp bizim de kan uyuşmazlığımız var kontrolümde doktorumun dedikleri “ (Allah korusun) kanaman olursa hemen iğne yapılacak , 28.haftada kontrol edicem gerek olursa iğne yapıcam , bide bebek doğar doğmaz kan uyuşmazlığı iğnesi yapıcam “ dedi ama ilk gebeliklerde genelde problem olmaz ama diğer gebeliklerde çok sıkıntı olur dedi