Damisiri 2 doğumu da yaşamış biri olarak bunun kararını en doğru şekilde doktorun da verirsin. Her doğum kendine özel oluyor. Kimi 12-13 saatte Doğuruyor kimi 3-4 saatte doğurup çıkıyor. Kimi sezeryanı iki günde toparlayıp atlatıyorken kimi aylarca Ağrı sızı çekiyor.
Kendimden örnek vermek gerekirse 4,5 saatte doğumumu yaptım tek başıma her işimi gördüm. Hiç de zorlanmadım doğumdan çıkar çıkmaz bebeğimle ilgilenebildim rahat bir şekilde, 2-3 tane dikişim vardı doktorum buna dikiş bile demiyorum çok güzel bir doğumun oldu demişti.
Sezeryanda 3 gün iki gece kaldım annem ve kayınvalidem yanımdaydı bebeğimle ilgilenemedim. Gazımı çıkaramadığım için hastaneden de çıkamadım. Üzerinden yıl geçti en küçük soğuk aldığımda ağır bir şey kaldırdığında veya kendimi zorladığımda hemen sezeryan yeri ağrıyor. Ekstra izini taşıyorum zorunlu olmasaydı Bana kalırsa ben tercih etmezdim.
Şimdi bu ikisini göz önünde bulundurunca hiçbir engelim yoksa her şey yolundaysa sonuna kadar normal doğumdan ilerlerdim.
Normal doğum ağrısını O anlık çektim. Sezeryan ağrısını en az 2 hafta çektim ve bu sancılar bildiğin doğum sancısı gibi gelip gidem sancilardi.