arsaynl Kızlar bugün idrar testi verdim ve kalsiyum oksalat 49 çıkmış eritrosit 6 çıkmış . Bu şekilde sonucu çıkan var mı henüz doktorum yazmadı . Biraz korktum kötü bir şey mi
arsaynl yokusbebek aslında daha bir buçuk ay önce böbrek ultrasonu yapıldı . Bir ay önce her şey temiz çıkmıştı testlerde hangi ara oldu anlayamadım . Bu arada siz de Emre ekmekçiye gidiyorsunuz değil mi birkaç paylaşımınızı görmüştüm