Gulsumee Merhabalar bugün kontrolüm vardı 3 aylık hamileyim doktor stajyer kız dediki %90 cinsiyeti gördüm kağıda yazdı daha bakmadık eşimle akşam bakacağız ama sizce erken belli olduysa erkek midir
Burcu-2634 Gulsumee kızım 12. Haftada oğlum 13. Hafta da belli oldu bence erken belli olduysa kızdır çünkü erkekte kordonuda pipi sanabiliyolar