elfasr Arkadaşlar 33 haftalık gebeyim dün bek ağrım başladı ama bugün de devam ediyor şuan yürürken bile canım çok açıyor normal mi bu aylarda
Bendiyebiri_ elfasr benimde bebek sanki içimde taş gibi ya ara ara bıçak saplanmasi gibi ağrım olup geciyo gece çok sırtım ağrıyor agirlastik doğrudur ama içimde taş olması benide kasiyo
Caglab elfasr bu ara yordunuz mu kendinizi? Ben de 33+3üm de yorulunca bel ağrısı çekiyorum. Bacağıma kadar iniyor.
elfasr esolinaaaaa doktorunuza sordunuz mu ben yarın kontrole gidicem acaba yalancı sancı felan olabilir mi ?
esolinaaaaa elfasr yok canım benim cuma günü randevum var yalancı sancı kasılma oluyor braxton hicks kasılmaları
elfasr Caglab yani çocuğun eşyalarını hazırladım biraz yoruldum açıkçası ama ağrı bacağıma kadar indi hiç yürüyemiyorum sabahı bekliyorum hemen doktora gidicem