Kızlar geçen hafta detaylı ultrasona girmiştim. Doktor beynin de 4.5 mm kist gördüm dedi kalbinde de parlaklık varmış. Tek bulguyu onemsemiyoruz ama iki bulgu olunca şüpheli konuştu. Cinsiyeti kız.İkili test yaptıramamistim dörtlü test yaptırdım oda dedi sınırdan normal gelmiş. Amniyosentez önerdi genetik bölümüne gönderdi doktorlar bebeği aldırmayı düşünüyorsan yasal hakkın oluşması için yaptır dedi iki aya çıkacakmış sonuçları o zamana 7 aylık oluyor bebek. Riskleri var diye bende kabul etmedim ama içim rahat değil. İlk kızımda da epilepsi tanısı var 3 yaşına girecek onda da doğduktan sonra bıngıldak ultrasonun da göründü . Eşimle boşaniyoruz Eylül’de mahkemem var . Yarın tekrar kontrole gideceğim. Kist geçti mi sizde benzer durum yaşayan var mı ?