777ysmin Bu süreçte telaşlarımız, meraklarımız, kafamızda sürekli bir şeyler kurmamız o kadar normal ki. Ama inan kendine yapıcağın en güzel şey sakin kalıp çok düşünmemek. Düşündükçe insan daha çok yoruluyor. Benden 25 yumurta toplandı eşimde tese ameliyatı oldu. 18 tane olgun yumurtam oldu ve hepsi döllendi ama sadece 6 tanesi 5.güne ulaştı. Çok yumurtam toplandığı için iki ay rahmi dinlendirdiler. Sonrada çift embriyo transferi oldum. Şuan transferimin 13. günü ve pozitifi gördük. Sakin kal ve böyle şeyleri çok düşünme. Doktorlarımız da en iyi sonuçlar için çabalıyorlar. Çünkü bizim sonuçlarımız onların başarısı veya başarısızlığı olarak nitelendiriliyor. O yüzden içini ferah tut. 🌼