Merhaba hanımlar ilk gebeliginde olan hamilik belirtileri ikincide varmiydi yada aynı belirtileriniz mi oluyor benim regl gecikti ama daha test yaomadim ilk gebeligeme göre belirtilerim de yok ama bagzi şeyler var sizin nasıldı belirtileriniz ikici gebelikte