Çok bunalıyorum sürekli evdeyim eşim yoğun çalışıyor. Bi tane çocuğum var onla ilgileniyorum dışarı çıkmak istiyor ama ben sıcaklardan o kadar bunaldım ki çıkartamıyorum. Evde oturduğum yerde terliyorum sürekli telefonla bişeylere bakıyorum. Hiç yakın arkadaşım yok, gurbetteyim. O değil annemden kardeşlerimden başka sıkıldım diye arayacağım kimse de yok. Çok bunaldım. Diceksinşz çocuğun var bi tane daha geliyor ama başım sıkıştığında bi dost arkadaş arıyor insan dertleşebilevek ama yok. Her gün kalkıyorum aynı şeyler .. 😔siz neler yapıyorsunuz evde nasıl geçiyor günler ?