Arkadaşlar bugün doktora gittim karından ultrasonla bakıldı biraz bastırarak gördü doktor 5+1 ile uyumlu 4.4mm gebelik kesesi gördü. Perşembe ya da cuma tekrar gel bakalım dedi. Normal mi tüm bunlar bana evham yapma artık sakin ol kan da vermene gerek yok dedi