Herkese merhaba kızlar.öncelikle hepiniz iyiki varsınız burası iyiki var gönüllere su serpmek için birebir bu süreçte🥹❤️ 36+5 haftalığız.dün gece 2.5 da çok şiddetli bi karın ağrısıyla uyandım bağırsak mide ağrısıydı ama çok belliydi karnımın üstünde başladı çünkü.sonra biraz bekledim tüm karnımı sardı ağrı yavaş yavaş kasıklarıma indi bebek çok gerildi karnım taş gibi oldu.bu arada ağrı eşiğim çok yüksektir çok fazla böbrek taşı döktüm boynum kırıldı korneam yırtıldı vs derken derin arıcalara karşı dirayetliyimdir😂ama bu sancı hayatımda yaşadığım hissettiğim hiçbir sancıya benzemiyodu beni yerlere yatırdı.acil doktorumu aradım eve biraz uzak mesafede ne yazıkki acil en yakın hastaneye gidin dedi.gittik doktor önce açılmama baktı 1 parmak dedi ki 3 haftadır 1 parmak açık zaten,ultrasonla baktı bebeğin kilosu az dedi 2.600gr ( kendi doktorum için gayet yeterli bi kilo bu arada ) zaten orda modum aşırı düştü.sonra bebeğin kafası çok fazla aşaya inmiş dedi ilaçla durdurucaz doğumu dedi.yatış verdi.kendi doktorumu aradım nst çektir önce dedi nst de hiç sancım çıkmadı ama başımdaki ebe ben bunun doğum sancısı olduğunu düşünüyorum bence senin doğumun başladı makinaya çok aldanma dedi bu arada şiddetli ishalim de başladı.doktoruma gönderdim sonucu doğumu durdurmalarına izin vermedi zaten haftası ve bebek iyi neden müdahale edelim ki ben doğum olduğunu düşünmüyorum,ordan çık sana bi serum yazıcam ishal için ağrıların geçmezse buraya gel ama bence geçicek bidaha nst bakıcaz serumdan sonrada dedi.serum takılmadan hemen önce kusmalarımda başlamıştı serumla hepsi geçti gerçekten nstye gitdim görsel olarak ekleyeceğim anlayanlar sancı olup olmadığını söyleyebilir doktor eve git dinlen dedi.sabah 7 de geldim eve 2 saat önce uyandım . Belimde bi ağrı var ama sürekli hiç geçmeyen sabit bi ağrı.sizce doğuma az mı kaldı ? Nişanım geldi ishal oldum bebeğin başı çok aşşaya inmiş vs. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda? Çok uzun oldu hakkınızı helal edin ya 😔