Sevgi-cinar Dün geceden beri ağrı oluyor ne yaptıysam geçmedi iltihap yok bebek sürekli oraya toplanıyor 35 hafta içindeyiz 27 sinde randevum var geçer mi ki acaba kendiliğinden 😑
Zeynepci012 Herkeste oluyor arkadaşım 30 hafta oda öyle oluyor bendede çok oluyor 34+5im göbek deliğinin sap tarafı yanma ve acı oluyor bağlardanmış geriliyormuş
Sevgi-cinar Zeynepci012 benim oğlan çok hareketli hepte o ağrıyan yerde toplanıyor daimi ağrım var anlayacağın şu 4 yada 5 haftada çabuk geçse bari