Premsems Kızlar sanırım kızımın ismine karar verdik, . Aybüke olacak sanırım, sizce nasıl tercih güzelmi, ayrıca Aybüke mi, Aybike mi, yazılışı hangisi olmalı sizce, Aybüke kulağa daha hoş geliyor sanki
huysuz__ Premsems doğrusu Aybike diye biliyorum, yeğenimin ismi Aybike Burçe😍 güzel bir isim seçmişsiniz adıyla yaşasın inşallah 🌸 benim de Ülküm vardı, şimdi Asenam olcak, ortancam da Bozkurt 🤍