Busilata benimde 6haftalık hamileyken doktor ultrasonda kanama alanı görmüştü 16.haftaya kadar Protestan fitil kullanmıştım. Hiç kanamam olmadı sorunsuz geçirdim çok şükür. Doktor gebeliklerin çoğunda olabileceğini panik yapmamam gerektiğini kendi kendine düzeleceğini söylemişti. Pek mümkün değil biliyorum ama strese sokma kendini, ilişki yasaklamıştı bize 4ay bitene kadar. Güzelliklerle sonlansın gebeliğin inşallah, sağlıkla kucağına al yavrunu