Busilata mrymozn benimde olmuştu hatta çok fazla şüphelenip 1 hafta sonra test yaptım pozitif çıkmıştı. Doktor bile çok erken fark ettin dedi ama regl tarihime daha çok vardı bu ağrı normal değildi
oznur567 mrymozn evet canım brn ilk kasık karın sancısından şüpelenrerek test yapmıştım ve hamile oldugumu öyle öğrenmiştim
mrymozn Bir taraftan acaba psikolojik mi diyorum hem bulantı hem ağrı ama oturunca kasiklarm fena baskı yapıyor
mrymozn Evet regl olmama 2 hafta var benimde ama çok erken şimdi bende bir hafta bekleyeyim o zaman bakalım hayırlısı
Busilata mrymozn benimde öyleydi 1 hafta sonra kan testim 532 idrarımda pozitif çıkmıştı erken yaşıyorsundur belki sende benim gibi
Nisa_90 Benimde adetime 9-10 gün karnımda ince bir sızı var. Ve bugün beyaz bir akıntı geldi. Yumurtlama mı yoksa hamilelikten mi bilemedim.