Kızlar bu gece itibariyle 36. Haftaya giriyorum önceden bebek baş gelişken alt tarafa baskı oluyordu bebeğin döndüğünü hissediyordum sanki gelecek gibi olurdu geçen kontrolde yeniden yukarı döndü başı ve şimdi bu hafta daha rahatım hiç baskı yok dönmeyecek gibi ne yapcam bilmiyorum doktor suyu fazla henüz dedi ama hiç dönecek gibi değil beyfendi 🤷🏻♀️ sizde durumlar nasıl? Acayip duygusalım her şeye ağlayasım geliyor son 1 haftadır her şey üzüyor beni 🫤 sanırım korku endişe sardı ilk kez anne olacağım heyecanlıyım