Bende birşey sormak istiyorum bugün adet oldum öyle bı ovulasyon denim dedim 2cizgi gördüm normaldede adet günü 2 çizgi olurmu bilginiz varmı acaba çevremde adet günü değerlendirdim gebe kaldım diyenler var o sebepten ovulasyon denim dedim adet boyunca yarinda denicem 2.cizginin koyu olup olmucagini görmek icin