Kiymetnur 3 aylık bi tedavideyiz 1 senedir evliyiz. Haziran sonu hsg çekildim tüpler açık, eşimde de bir sorun yok . Doktor senin de sorunun yok eşinin de dedi. Bu ay klomene başladık. Klomen kullanıp hamile kalan var mı? Cuma kontrole çağırdı