Ben de gebe kalmadan önce dört beş tane içerdim günde ama bebeğimi duyunca bıraktım bendeki bağımlılık değildi ama bağımlı olanlar için çok zor olabilir elinizden geleni yapın içmeyin ya da çok az için karnımızda bir canlı var ve onun zarara uğramasını hiçbir anne istemez benim de bazen canım çok istiyor iki haftada bir ya içiyorum ya içmiyorum yanımda biri içerse benim de içesim geliyor zor da olsa içmemeye çalışıyorum. Gebelik şekeriniz varsa hiç içmeyin sigara bu durumu çok tetikliyor ve şekerden bebek ölümü bile gerçekleşebilir kontrol altına alınmazsa benim bebeğim şekerden vefat etti sigara içmememe rağmen