Merhaba üstte kalması için yazıyorum, böyle bir deneyimim olmadı. İlk gebeligimde doğumdan sonra olmuştu davul gibi şişmişti ayaklarım. Geri eski haline dönmeden tırnaklarınızı kesmeyin uzatın, çünkü ayaklar şişken tırnakları kesince, eski hale gelince geri batma yapabiliyor tırnaklar.