ezgi98 karnindam şişlik oldu gecti sol belim battı gecti başım ağrıdı gecti göğüslerim hafif şişti gecti 2 tane farklı marka bariz silik çıktı farklı günlerde prodoctor yanıltma payı yok diye duydum internetten toplu aldım ilk idrarın bekleyemeden gelir gelmez test yaptım asla yok diğer çizgi negatif bende anlamadım yarın ilk idrarla denerim gene negatif çıkarsa 23 unu beklerim artık bu ay olmadı gibi sanki ya nasip Allah bilir ama bilmiyorum