Xxxxci internetten almadım ben bir gün kontrolden çıktıktan sonra hastanenin hemen karşısında lohusa için satılan kıyafetler vardı. Hem alt üst takım aldım hem elbise aldım daha kolaylık olsun diye. Biraz araştırma yaptığımda sezeryan veya normal doğumda elbisenin daha kolay olduğunu anladım. O yüzden doğum sonrası aşağıya elbiseyi göndermeleri için üzerine not yazdım. Sezeryan olan yengem alt üst takım giymişti sürekli sezeryan yerini çevre dayanan bir şey olduğundan alt giyimi rahat edememişti. Bu yüzden her ihtimale ele alarak elbise koydum normal doğum da yapsam sezeryan doğum da olsa elbisenin herhangi bir rahatsız edici durumu olmuyor. Ekstradan doğum sonrası tuvalete girdiğinde sürekli altına indir Çek çok zor oluyor. Kii benim doğumum çok rahat geçti neredeyse dikişim bile yoktu.