ikincibaharrr Ayın 13 ünde beta 46 çıktı Bugün kan verdim 410 çıkmış 1 haftada artış böyle nasıl sizce
papatya2412 ikincibaharrr canım az gibi 2 güne bir versen daha iyi anlaşılırdı neden bir hafta ara il3 baktın
Tutaste_ ikincibaharrr sen eniysi doktorla görüs burda kimse doktor değil senide bosuna korkutmasınlar
Ebaki ikincibaharrr 4622*2:368 gosteriyo ama yedinci gün bnce iyi arttı yavaş artiyo sadece adet olmadan mi vermiştin kani
ikincibaharrr Gebesasli bu artış nasıl sizce yani pek anlamıyorum🥺 ikinci gebeliğim ama bir defa kan vermiştim o şekilde devam etmişti