Babyybabyyy 2 kez yaşadım, gelişim geriliği sebep oldu bende. Belirtileri bir hafta içinde idrarda yüksek protein kaçağı ve amniyon sıvısının sınırın altına inmesiydi. O hafta doğuma alındım, genelde tansiyon yüksekliği de belirtiler arasında ama ben normalde de düşük tansiyonlu biriyim, benim tansiyon yükselmem olmadı. Bazılarında zehirlenme düşük oranda görülüp sonradan kaybolabiliyo, önemli olan ne kadar yüksek miktarda olduğu