Merhaba hanımlar benim çocuğum 13 günlük 2 gün önce göbek bağı düştü düşene kadar da hiç yikamadim.Düştüğü gün yıkadım ertesi gün atletinde ve bezinin ucunda kan vardı.Göbeğinden geldiğine eminim çünkü orası kurumuş kandı.Bugun yine baktım düne göre azdı ama vardı.Cuma günü kontrolümüz var sizce bekleyip o zaman mı göstereyim yoksa hemen acile mı gideyim