Ask_ Arkadaşlar sezeryan doğum olucak d dimer degerim yuksek cıktı doktorda her ihtimale karşı iğne verdi benim gibi kullanan varmı dün ilk kez vuruldum zorunlu sezaryan olucam 37 haftalıkken bile alabilirim dedi 36 haftalığım şuanda
Mlsaa99 Oksapari 4.haftamdan beri kullaniyorum kollarimda vurulucak yerim kalmadi artik . Rabbim sana da hayirli dogum nasip etsin
Ask_ Mlsaa99 amin sağolasın o kullandığımız şeyin bir zararı yok dedi doktor ama sen neden kullanıyorsun senin de pıhtı durumu mu var
Mlsaa99 Ask_ hic bilmiyorum pihtidan suphelendi daha onceki kayiplardan dolayi tedbir amacli baaslanildi biraktirmadi da