Kumsal28 Kızlar adetim 3 gündür geçiyor sizce yükselir mi bu değer . Böyle olup hamile olduğunu öğrenen varmı?
Ebaki Kumsal28 testlerin hep pozitif gözüküyor cnm emin misin doğru sonuca baktığına daha önce kan vermiş mıydın hamilelik için
mrvess Kumsal28 benim de 4. Gün gecikmemde bugün 0.20 çıktı sabah şimdi adet oldum diğer aya artık vücudumuz hamileliğe hazırlanıyor diyelim 😅
MNesemm Kumsal28 bence bekle cnm benim de kan böyle çıktı Dr bekle dedi adete kadar şuan 8 günüm var testler hep pozitif inşallah adet günü olmama
minigim__1 MNesemm dün bende yaptım bu testten aynen böyleydi bugün kan verdim beta 84 çıktı sende bi kan ver
Kubraylvc MNesemm geçen ay benim de başıma geldi testler böyleydi birde kaset testlerden yap erken gebelik değil de