feldspar İlk gebelikte çok fazla meme yarası çekmiştim. Bu kez erkenden önlem almak istiyorum. Gebeliğin kaçıncı haftasında lansinoh sürmeye başlamak lazım? 33 teyim şu an. Gümüş kapağı da her gün 1 saat bekleteyim diyorum.
esdemiralay feldspar Ben 35 teyim şuan . Bugün sürmeye başladım artık. Bir acı ağrı yok ama yara olacak diye korkuyorum emzirirken
Alisde feldspar vallahi bende ilkinde emzirirken aglayarak yerlere ayaklarimi vurarak emzirdim ki kaniyodu uclarim emdikce bende ilerleyen haftalarda basliycam mutlaka gumus kapakla kreme
esdemiralay feldspar Çevremdeki herkes ne yaparsan yap yara olacak diyip korkutuyor şuan ama yapacak bir şey yok emzirmek istiyorum devamlılığını sağlamak için tüm tuşlara basarım artık ben 😂