Aysenuer benim de 3 ay oldu. Hamilelikte başlayan bel ağrım doğumla birlikte iyileşti ama ayak bileğimin arka kemiğine iğne batıyor sanki. Ortopediye gittim röntgen çekildi bir şey göremedi. Kolajen takviyesi ve bandaj önerdi. 3 hafta sonra geçmezse gel ödem vardır içerde dedi. Belki sizinki de öyledir tabi emin değilim