Son duzluge girdik bugun kontrolum vardi nasip olursa bu ayin sonuna dogum yapicam bebis daha kanala girmemis normal istedigim icin doktorum zorluyo bol bol yuruyuş merdiven inip cikiyorum ne kadar hareket o kadar iyi dedi baska ne yapa bilirim bilmiyorum normal dogum yapan annelerden tavsiye bekliyorum